السلام علیک یا صاحب الزمان

شاید این جمعه بیاید ....شاید......

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت علی(ع) می فرمایند:
چون روایتی را شنیدید، آن را بفهمید و عمل کنید، نه اینکه بشنوید و نقل کنید، زیرا راویان علم فراوان، و عمل کنندگان آن اندکند.
نهج البلاغه، حکمت 98.

سلام. از اینکه از این وبلاگ دیدن می فرمایید، خوشحال هستیم.
این وبلاگ در تلاش است تا خدمتی کوچک به اسلام و تشیع کند.

امروزه دشمنان اسلام و تشیع سعی در از بین بردن احادیث نبوی و اهل بیت(سلام الله علیهما) دارند.اما شیعه اهداف آنان را از بین می برد و این اجازه را به آنها نمی دهد.
ان شاالله خداوند(عزوجل) و چهاره معصوم(سلام الله علیهما) به ما نیرویی عطا فرمایند تا بتوانیم به مقابله با دشمنان و منافقان به پا خیزیم.
ان شاالله.
التماس دعا...
یا علی(ع)...

بایگانی
پیوندهای روزانه

علایم ظهور اقا امام زمان

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۳۱ ق.ظ

دوستان میدانید که بهجت عارفان قبل از عروج به خواندن بسیار دعای فرج در این مدت اندک سفارش داشته اند؟ پس از همین الآن و در همه حال بخوانیم دعا برای سلامتی مولا و تعجیل در امر ظهور ایشان .

  شخصیت های  آخر الزمان































.:::  به چه دلیل این زمان، آخرالزمان است؟  :::.

 در روایات اسلامی برای دوره آخرالزمان علایم ونشانه‏هایی ذکر شده که با تحقق این علایم ونشانه‏ها، پی می‏بریم که هم اکنون در دوره آخرالزمان قرار داریم. اینک به برخی از این علایم ونشانه‏ها اشاره می‏کنیم:

 1- جنگ وکشتار امام رضا (ع) فرمود: "پیش از ظهور امام زمان (ع) کشتارهای پیاپی وبی‏وقفه رخ خواهد داد".(الغیبة، نعمانی، ص 271)

 2- مرگ‏های ناگهانی پیامبر اکرم (ص) فرمود: "قیامت برپا نمی‏گردد، تا اینکه مرگ سفید ظاهر شود. گفتند: ای رسول خدا! مرگ سفید چیست؟ فرمود: مرگ ناگهانی".(الفائق، ج 1، ص 141)

 3- آرزوی کمی فرزند پیامبر اسلام (ص) فرمود: "رستاخیز بر پا نمی‏شود تا آنکه که کسی پنج فرزند دارد آرزوی چهار فرزند کند. وآنکه چهار فرزند دارد می‏گوید: کاش سه فرزند داشتم، وصاحب سه فرزند آرزوی دو فرزند دارد. وآنکه دو فرزند دارد، آرزوی یک فرزند بنماید. وکسی که یک فرزند دارد آرزو کند که کاش فرزندی نداشت".(فردوس الاخبار، ج 5، ص 227)

 4- سردی عواطف انسانی رسول گرامی اسلام(ص) در این باره می‏فرماید: "در آن روزگار، بزرگترها به زیردستان وکوچکترها ترحّم نمی‏کنند وقوی بر ضعیف ترحّم نمی‏نماید. در آن هنگام خداوند به او [مهدی (ع)] اذن قیام وظهور می‏دهد."(همان، ج 52، ص 380)

 5- گسترش ترس و نا امنی امام باقر (ع) می‏فرماید: "حضرت قائم(ع) قیام نمی‏کند مگر در دورانی پر از بیم وهراس."(الغیبة، نعمانی، ص 235)
ونیز فرمود: "مهدی(ع) هنگامی قیام می‏کند که زمام کارهای جامعه در دست ستمکاران باشد".

(ملاحم، ابن طاووس، ص 77)

 6- گسترش فساد اخلاقی محمد بن مسلم می‏گوید: به امام باقر (ع) عرض کردم: ای فرزند رسول خدا! قائم شما چه وقت ظهور خواهد کرد؟ امام فرمود: "هنگامی که مردها خود را شبیه زنان و زنان خود را شبیه مردان کنند. آنگاه که مردان به مردان اکتفا کرده وزنان به زنان اکتفا کنند."(کمال الدین، ج 1، ص 331)

به امید خدا در یکی از همین روزها تیتر اول روزنامه ها این خواهد شد :









کمتر از چند نفس تا ظهور بقیه الله



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۵
میثم گلســــــتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی